مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-07اقتصادي

تولید گازوییل یورو5 شرکت پالایش نفت اصفهان از  2 به 4 میلیون لیتر افزایش یافت


مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان این که این شرکت دومین شرکت پالایشی در بین شرکت های پالایشی کشور از لحاظ خوراک است، خوراک نفت خام پالایشگاه اصفهان را بین 360 تا 375 هزار بشکه در روز اعلام کرد و گفت: - ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با بیان این که این شرکت دومین شرکت پالایشی در بین شرکت های پالایشی کشور از لحاظ خوراک است، خوراک نفت خام پالایشگاه اصفهان را بین 360 تا 375 هزار بشکه در روز اعلام کرد و گفت: شرکت پالایش نفت اصفهان نخستین شرکت پالایشی کشور از نظر تنوع تولید فرآورده های نفتی است.

مرتضی ابراهیمی در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این شرکت که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حضور حدود 78.

53 درصد سهامداران به صورت حضوری و بیشتر صاحبان سهام این شرکت به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: تولید حلال (406) جدیدترین فرآورده نفتی شرکت پالایش نفت اصفهان بوده که به دست متخصصان این شرکت تولید شده است.

وی با اشاره به این که بنزین، گازوییل و نفت کوره بیشترین فرآورده های نفتی این شرکت را تشکیل می دهد، گفت: با بهره برداری از طرح بنزین سازی در سال 95، تمام بنزین تولیدی پالایشگاه اصفهان به استاندارد یورو 5 ارتقاء یافت و در این زمینه می توان گفت شرکت پالایش نفت اصفهان تنها شرکت پالایشی کشور بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید گازوییل یورو5 شرکت پالایش نفت اصفهان از  2 به 4 میلیون لیتر افزایش یافت

تولید گازوییل یورو5 شرکت پالایش نفت اصفهان از  2 به 4 میلیون لیتر افزایش یافت